Home » » *RM 30 Juta Hanya Dicelah Poket Kecik PAS Sahaja – CM Laju*

*RM 30 Juta Hanya Dicelah Poket Kecik PAS Sahaja – CM Laju*

Written By https://komunititelukpaku.blogspot.com/ on Friday 29 September 2017 | 1:31:00 am



Dalam mana-mana ceramah PAS yang diadakan sebelum ini, meraka sanggup menghasut rakyat dan menyatakan GST itu mengcekik darah rakyat walaubagaimanpun apabila berskandal dengan umno lain ceritanya.

RM 30 juta dihabiskan untuk program Fastaqim di Pantai Tok Jembal Kuala Nerus itu perbelanjaan biasa bagi mereka sedangkan rakyat terus ditekan dengan kos sarahidup yang semakin mengila ketika ini.

Kalau hendak diikutkan RM 30 juta itu sudah boleh menyediakan 666 buah rumah PPRT kepada rakyat yang miskin dan daif dengan harga sebuah rumah lebih kurang RM45 ribu sebuah.

*FASTAQIM 2.0 : Pas Parti Miskin Tetapi belanja RM 30 Juta untuk Program itu?*

Apa hebatnya berhimpun ramai-ramai keran ingin menunjukkan kekuatan diri dan parti demi keuntungan politik duniawi semata-mata dah rakyat terus teramai.

Marilah bersama pakatan harapan yang kini dengan slogan Membina Semula Malaysia dari terus dihkianati oleh umno dan rakan sekutunya termasuk PAS.

Dalam keratan yang ditularkan petang tadi dalam aplikasi whatsapp dan juga facebook berkaitan bendera PAS yang dicabut oleh pihak berkuasa tempatan (PBT) Majlis Bandaraya Kuala Terengganu (MBKT) yang mempunyai 10 perkara yang diterbitkan.

Pada perkara no. 6 jelas mereka bangga dengan RM 30 juta yang dibelanjakan kerana untuk menghimpunkan makluk ALLAH SWT di dalam himpunan tersebut yang pastinya akan melibatkan kanak-kanak dan juga bayi nanti.

Santunnya penulisan Nasrudin Hassan dengan begitu lembut tetapi dalam untuk umno yang sememangnya rakan sebantal tapi mimpi lain-lain.
Share this article :

0 comments:

Post a Comment

 
Support : Your Link | Your Link | Your Link
Copyright © 2013. Pemburu Provokasi - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger